bra Anna

tjing!
Idag har jag vart duktig. Först en lektion, sen ägnade jag 2 timmar åt att tvätta, vilket är så himla tråkigt så jag önskar att någon annan kunde göra det åt mig. haha. Men skönt att lägga sig ikväll i rena lakan! :)
Sen har jag pluggat under eftermiddagen innan jag åkte och lämnade tillbaka Patriks nyckel som jag har haft sen helgen..haha. Brukar bli bäst om någon annan har den under utgång ;)
Träffade Sam en liten stund och nu sitter jag hemma hos Andy, Ian och Ricky. Sitter och kollar Jersey Shore för första gången i mitt liv...så himla dåligt! Sofhie kollar på det men tyvärr sofhie måste jag säga att det suger ;)
Imon är det skola i princip hela dagen, så hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0