Första veckan

Tiden bara flyger förbi när skolan har börjat igen! Känns konstigt men samtidigt bra.
Den inleddes bra med Viccis födelsedag, men på natten ringer Annie mig och säger att Vicci har kramper i magen och mår illa, så jag och Annie tar henne till akuten. Där visar det sig att hon har en blindtarmsinflammation. Vi är där mellan 2-7 under natten, och det tar ett BRA tag innan det kommer en läkare och ger oss diagnosen. Akuten här är sämre än hemma, och hemma tar det ändå tid. Suck. Som tur var så får hon en operationstid ganska fort så hon kan komma hem samma dag. Det lite märkliga med situationen dock var att det var fullmåne den natten det hände, och min mamma som är sjuksköterska säger att när det är fullmåne är det många som får blindtarmsinflammation...så ja, kanske är dags att tro på det?
Jag berättar mer sen, för nu ska jag gå med Patrik och handla inredning till deras lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0