Två veckor kvar

Har inte blivit mycket till bloggande den senaste tiden, men det skyller jag på att vi inte har haft internet hemma på nästan en vecka nu eftersom pojkarna där hemma inte hade fixat med räkningen osv...aja, kommer antagligen tillbaka imon eller på tisdag!
Om jag ska vara ärlig så saknar jag faktiskt skolan lite grann..ska bli roligt när den börjar igen (säger jag nu).
Det märks att skolan snart börjar här igen och att det är sommar för det är hur många turister/nya svenskar på stan och idag när jag var på State gick jag förbi minst 10 pers som var svenskar!
Fiesta har ju hållt på hela denna veckan och det har vart fest nästan varje dag. Och massa konfetti överallt som kommer från konfettifyllda ägg som man har fått krossade i huvudet.
Vad händer i Sverige?

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Det regnar och är mer höst än sommar. Inte en dag har jag legat på stranden här hemma.. :O



Och ja för mkt svenskar är sådär OCH JA de syns tydligt på dem att de är från Sverige.

KRAM <3

2010-08-09 @ 10:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0