Jullov

Ja här har det inte hänt så mycket på ett tag. Antar att jag är en dålig bloggare med dåliga ursäkter, men har faktiskt vart skönt att inte skriva här på ett tag. Men nu när det är lov så ska jag uppdatera minst en gång varje dag! Dock så kommer det väl inte vara så värst mycket som händer för faktum är att SB är ganska öde när de flesta studenter har åkt hem till sina familjer, men vi är allt några tappra själar kvar här :)
Sen skolan slutade har jag mest tagit det lugnt, flyttat ut saker från lägenheten lite smått och bara vart med de vänner som är kvar här. Träffade min parhäst Christina i förrgår efter lååååång tid vi inte har setts eftersom hon bor i L.A. Dansade runt i måndags tillsammans med Lou och Annie, kul!
Igår var Sandra, Nicolas och Bilel här och myste till sent på småtimmarna innan vi alla somnade glada. Sandra och Bilel är 2 av de personer jag känt längs i SB, men nu drar de alla åt olika håll. Sandra åker till Brasilien i några veckor innan hon flyttar till sin mamma i Spanien och Bilel flyttar snart ner till San Diego där han ska börja på San Diego State. Så han har jag i alla fall hyfsat när trots att jag inte kommer se honom lika mycket längre.
Har fått mitt hår fixat igen av min fina vän Eric, han är bäst! Lite ljust kanske...men gillar det! men funderar på att köra lite mörkare brunt nästa gång med ljusare slingor.
Imon ska jag på julfest hon Sandra och Veronica i la casa de Camponella (Andy om du läser detta, bli inte avundsjuk) med massa julmat, både amerikansk, svenska och italiensk? Mysigt och roligt ska det i alla fall bli. Det är ju för sjutton dan före dan före doppardan idag! Helt glömt bort...Julafton, eller juldagen blir det här, firar jag hemma hos Christina och hennes familj. Ska bli kul!
Nu väntar jag på att Ross ska komma över och vi ska ha Disneykväll igen, var ett tag sen! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0