Time To Say Goodbye

För sista gången är jag hemma hos Therese på Barranca Ave for ever. Hon åker hem till Sverige imon för gott. :( Känns jättetrist att hon inte ska komma tillbaka nästa termin. Har haft en jätterolig termin här tillsammans med henne och så klart de andra tjejerna. Kommer sakna dem alla väldigt mycket. Ska försöka att inte vara ledsen idag, men imon när jag säger hej då på LAX kommer det vara trist. Men som jag vet, folk kommer och går här hela tiden, vissa blir man vänner med för resten av livet, andra inte. Therese kommer jag vara vän med for ever. Och det gäller även Elin och Tessie.
För tillfället håller Therese på att försöka få med sig allt hem i bagaget, men tror hon har insett nu att man inte får plats med ett helt liv i 2 resväskor. haha. Dumt nog så får man ju inte längre ha 2 incheckade resväskor á 23kg utan nu gäller bra en resväska på max 23kg. Hur tänker resebolagen där? Och övervikt är inte det billigaste att betala. Surt.

Nu till något roligare; Andy och Ian hade julfest igår hemma hos sig och TVÅ ord att beskriva den är väl ROLIG OCH GALEN. Redan vi 5 var den igång och alla fick nog ganska rejält i sig för när det var dags att bege sig var de flesta ganska trötta och ja...ni förstår själva. :) Hade en väldigt rolig kväll blandat med roliga lekar, roliga diskussioner, kära återseenden och lite magi...:)

Jag och Ayumi på Tonic i helgen

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0