Det ska va husvagn

Trött och lite seg i kroppen är jag tillbaka från campingen. Var en jättemysig camping precis vid stranden och med en grym utsikt. Eftersom jag var med John och Arran blev det ju en hel del filmande och fotograferande så vi tog några riktigt bra bilder, hoppas jag kan sno dem av Arran snart!
Efter en bbq på kvällen blev det lite poker och sedan lade vi oss på stranden och tittade på stjärnor, hur nice som helst, att sova under bar himmel är toppen men vi bestämde oss för att inte göra det på grund av tidvattnet, men vi låg i alla fall på stranden i 1 timma =)
Måndag igen och det betyder skola men det betyder även att det bara är denna och nästa vecka kvar av sommarterminen! Den har verkligen gått fort! Saknar sommaren i Sverige lite dock, men inte mycket..hehe.
Nu ska jag vila lite innan det bär av till biblioteket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0