Haircut

Återigen vaknade jag av att de bara några hus härifrån håller på att bygga en bro så de har nån stor jäkla lyftkran som bankar ner pålar i marken. Detta får vårat hus att skaka så det känns som jordbävning varje morgon och man vaknar alldeles för tidigt! Inte ok.
Om en stund kommer fina Eric hit och ska klippa mig. Han har gått på Paul Mitchell Hair School innan men nu jobbar han på Forever 21 som Visual Merchandiser och frisör på fritiden. Ska bli så kul att han kommer för han är så himla underbar! Men jag tycker det är lika svårt varje gång att bestämma hur jag ska ha håret. eftersom jag har runt ansikte så passar jag inte i allt. En sak vet jag dock, jag vill ha kvar mitt långa hår men kanske ska klippa lite etapper och klippa upp det lite? Åhh jag vet inte! Jag vill inte ångra mig efteråt...
Aja, ni får se resultatet om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0