Independence Day

Då har jag firat min första Independence Day! Det är en av de största högtiderna här och här firas vekligen nationaldagen med pompa och ståt. Mycket fest överallt!
Vi började med bbq hemms hos oss, hade sjukt kul, min vänner här är så underbara! Senare på kvällen gick vi ner till stranden där det var ett jättestort fyrverkeri, fint, men är lite roligt att alla amerikanare är så himla amerikanska, om ni förstår vad jag menar. För varje explosion så sa de WOW och verkade som om att de aldrig hade sett fyrverkerier i hela sitt liv förut, men ja vackert var det! Tänk ifall vi skulle lägga ner så mycket energi på sveriges nationaldag...haha. Vi bryr oss nästan inte.
Idag har jag bara tagit det väldigt lugnt, var så trött efter igår men orkade följa med Chanse och hans vänner till Dublin's på en drink!
Imon är det skola igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0