Kayak

Helgen har vart riktigt kul! I fredags fyllde Christina 25 så vi hade bbq hemma hos henne sen gick vi downtown. Den slutade med att jag åkte hem till Ricky i IV och festade haha.
Igår så spenderade jag dagen med Ricky och hans syster, bror och hans brors flickvän som är här och hälsar på. Vi paddlade kayak och sen åt vi en god middag på en seafood restaurang. Kvällen var det beerpong här och i morse blev det tidigt uppvaknande då jag, annie och andy gick ner till state för att se VM finalen. Hade hoppats på Holland men Spanien var värdiga vinnare!
Nu ska jag åka och kampa med Arran, John och Johns famlij en natt :) Vi ska snorkla och tydligen jaga fiskar med en harpun...hmm....haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0