Lunch by the sea

Startade dagen med att titta på semin mellan Spanien-Tyskland. Jag höll nog en liten tumme för Tyskland men Spanien visade sig vara grymma så rätt lag vann, men i finalen kommer jag hålla stenhårt på Holland för Spanien vann ju EM sist och det måste väl vara någon rättvisa eller? Plus att Holland är lite underdaogs och jag gillar att hålla på sådana lag, haha.
Efter matchen hade jag en lunchdejt med Ricky på Boathouse nere vid hamnen. Åt en jättegod skaldjurspasta och Ricky åt någon slags räkgrej, vet inte vad det kallades men gott var det! Hans vän jobbade där och han bjöd oss på någon slags shot som var väldigt kryddstark plus att den innehöll ett ostron...det var gott men samtidigt konstigt. Ostronshot med lite vodka i...haha.
Något annat roligt att berätta är att en av mina äldsta kompisar hemma i Sverige (och nu menar jag inte åldersmässigt) utan en av de jag kännt längst, är GRAVID och är beräknad att föda i början av december så förhoppningsvis får jag hålla i en liten bebbe när jag kommer hem! Kristina är det som är den stolta mamman!
Bebben i Kristinas mage just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar att jag är en av dina äldsta vänner (inte åldersmässigt) haha! :)

Klart du får hålla, bara du ser till att komma hem först!

Ta hand om dig vännen.

Kramar Kristina

2010-07-13 @ 08:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0