Money must be funny...eller?

Fem timmar spenderade vi på stranden, jag Lynn och Annie. Det har verkligen vart underbart väder i SB de senaste dagarna. Jag slummrade till 1 timme och för er som inte vet, att sova på stranden är så himla skönt! :)
Har precis gjort klart alla uppgifter i min kurs som ska vara klart på tisdag! Har bara en pytteliten kvar att göra imon i biblioteket, slutspurten nu, yey!
Läste förresten en artikel på aftonbladet.se förut om tennisveckan i Båstad. Jag dömmer ingen men varför vill man spendera över 100 000 på alkohol under 1 vecka?? Och i slutet av artikeln intervjuar de en kllle från GBG som är 22 och tar sms lån för att kunna köpa alkohol för att få brudar. WTF??
Jag förstår de som har pengar och KAN festa. Fine. Om du nu har så mycket pengar att du kan hälla ut en 40 000 kronors flaska skumpa och sen beställa in fler, visst. Jag förstår inte charmen med det men om man kan så ja, det kan jag förstå. Fest liksom. Men om man nu INTE har råd med det, man sparar till det i ett år för att kunna spruta skumpa, varför??
Läs artikeln här:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7488022.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0