Sitcom

Efter lektionen idag är det bara 2 skolveckor kvar av sommarterminen! Tiden går så himla fort här så det är knappt att man hänger med i svängarna. Men kul är det!
Igår sa Chanse till mig att jag är en riktig sitcom tittare. Det vill säga att jag följer massa reality shower, och ja det gör jag faktiskt men det är ju underhållande! Min absoluta favorit är Hell's Kitchen(!), sen tittar jag även på The Hills och The City... hehe. I The Hills denna säsongen är det en tjej från Santa Barbara med, MCaela, och det roliga är att hon är syster till min roomies bästa vän haha. Innerst inne tycker jag nog att The Hills är ganska löjligt, men som sagt, bra underhållnigsvärde...:)
Strax ska jag bege mig till skolan, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0