Surfin Usa

tjenare!
Jag sitter i LRC och lyssnar pa skon musik som vi ska ha testa pa om lite mer an 1 timme i min musik klass. Skona latar som Surfin USA, California Girls, Down in Mexico osv.
Jag hade stallt klockan pa 7 i morse for jag trodde kvartsfinalerna var i morse har. Men de ar ju imon!! Suck. Aja, somnade i alla fall om gott och vaknade av att Christina ringde och ville ga pa state en svang. Vadret har idag ar kanon! Har hort att det inte ar sa daligt hemma heller...men livet har ar underbart!
Ikvall blir det nog lugnt, ska antagligen med Christina och hennes mamma till Fashion District i LA for hennes mamma ska kopa acessoarer till Fiesta da hon syr klader till dansarna och stylar dem. Kul!
Hoppas att Sverige har lika fint vader som vi har det har i SB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0