Uppdatering fran Estocolmo

Idag innan jag gick till skolan sa hade jag en efterlangtad skypedejt med min systeryster Vicci. Fast det tog mig ett tag att fa tag pa henne eftersom hon hade glomt det sa jag ringde hem till henne i Sthlm och overraskade henne..hehe. Saknar henne massa och hej och ha vilka roliga saker vi ska hitta pa i host! :) Var kul att prata med henne och fa lite uppdateringar, och hon fick updates fran SB. Jag ar lite avis pa henne for hon och Ola aker ut till underbara Korno pa Vastkusten nasta vecka. Vi spenderade en vecka dar forra aret, sa himla mysigt! Men ja, SB duger bra det ocksa ;)
Det ar lika varmt ute idag som igar, harligt! Forutom att jag vaknar nastan svettig pa morgonen for solen varmer upp mitt rum pa morgonen.
Vad gor man hemma om dagarna i Sverige nu? Solar, badar, ater farskpotatis?? (jag har cravings pa farskpotatis!) 

Kommentarer
Postat av: Vicci

JAG SAKNAR DIG! Skriv in Annie & Andy... det är MIN och Annies lägenhet vafan haha det låter så konstigt ;) Love u sis <3

2010-07-18 @ 19:18:44
Postat av: Anna

SAKNAR DIG MED! Hörs snart på Skype!

2010-07-19 @ 07:20:29
URL: http://annichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0