Besök, födelsedag och solbränna

Dålig uppdatering, sorry, jag vet! Men jag har haft fullt upp!
Igår hade var det Annies födelsedag och Roy hade ordnat med en överraskningsfest för henne. Jag hade det ärofyllda uppdraget (läs stressfulla) att få dit henne utan att hon skulle misstänka något. Det var lättare sagt än gjort. Kl 8 skulle det vara, men jag, Annie och hennes vän Hanna som är här och hälsar på åt middag på piren och det var inte en chans att vi skulle hinna till 8. Dessutom kom Rickard och Rickard hit igår under tiden men som tur var släppte Ray in dem i lägenheten och såg till att de hittade ner till piren :)
Kl 10 kom vi till Roys och vi hade en jättekul fest med det sedvanliga beer pongandet och civil war.
Rickard fick förresten den snyggaste solbrännan idag, en hand på magen som ett resultat av han somnade med handen på magen haha.

Imon lutar det åt att vi drar ner till LA och utgång på kvällen!
Spinning


Annie där bakom mig och Scott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0