Borde gå och lägga mig

Ja, egentligen borde jag gå och lägga mig för imon ska jag göra en riktigt rolig sak som jag har velat göra väldigt länge här, men vad det är berättar jag inte förrän imon! Fast det blir ju idag för er som är i Sverige :)
Veckan som kommer nu är den sista lediga innan skolan börjar den 14e igen, så jag ska passa på att njuta extra mycket även om jag antagligen kommer ha tid att göra det under sommarperioden också eftersom jag bara tar en klass. Men trots allt, skola är skola och det kommer bli rätt intensivt, men också väldigt roligt tippar jag på!
På onsdag eller torsdag så får jag besök från Sverige! Rikard och hans kompis är i San Francisco just nu, men ska bila längs ner längs kusten till LA och däremellan stanna några dagar i Santa Barbara med mig! Ska bli så himla roligt med lite besök! Har ju faktiskt aldrig haft det innan (ni där hemma se till att komma över)!
En del hemma har säkert sett bilder på de jag umgås med här i SB. Jag har så många otroligt fina och underbara vänner här, och i princip varje vecka träffar man nya personer! Men sen är det ju så att man har en liten klick som man står lite närmre än andra, och de betyder mycket för mig.
Folk kommer och går här hela tiden, därför är det skönt att jag inte bara umgås med svenskar här. SB är en liten svensk koloni! Det är så mycket roligare att vidga sina vyer när man har chansen och jag är så tacksam för att jag får vara här! Men jag ska också erkänna att det är skönt att kunna prata svenska ibland.

Nej nu ska jag titta på ett avsnitt till av The Biggest Loser innan jag ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0