Den vill inte jag kyssa!

Nu är jag tillbaka efter val safarin! Vädret kunde vart lite bättre för det var ganska så dimmigt ute men vi fick i alla fall se massa delfiner och valar! Det var riktigt häftigt att få se valarna hoppa upp i luften och slå med stjärtfenan i vattnet, de var stooooora! Valarna vi såg var Humpback whales (vet inte vad de kalllas på svenska) och ja, stora var ordet. När vi såg dem kände vi en ganska äckligt doft i luften, och vi fick förklarat för oss att det var valarnas andedräkt...uuuhh!! Som sagt, om någon har den andedräkten så blir det verkligen inga kyssar!
Hade hoppats på att få se lite fler arter men det var ändå riktigt kul!
Nu sitter jag och väntar på thaimat och sen ska jag försöka städa mitt rum, eller ja rättare sagt sortera kläder.
(Hur många ggr har jag inte tänkt göra det??!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0