Elvis the one and only

Jag vaxte ju aldrig upp med Elvis Presley nar jag var ung eftersom jag inte ens var fodd nar han var aktiv. Men hans musik lever vidare och jag maste saga att jag forstar varfor han var, och fortfarande ar sa stor inom musikvarlden. Har precis tittat klart pa en dokumentar om honom i biblioteket pa skolan for min musik klass. Om ni gillar hans musik borde ni se den, Elvis: One Night With You. Hans rost ar to die for! :)

Har kommer lite pics from bbq:n hos mig igar, alla snodda av Vicci eftersom jag inte har nagon kamera, hehe.



John och Nick (varldens gulligate roomie!)

Jag och min lillsyrra Vicci

Andy och John

Forutom oss var det Arran, Andrew, och Theo!

Kommentarer
Postat av: Vicci

Love you sis!

2010-06-22 @ 01:31:01
URL: http://veronicasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0