En dag på stranden

Sicken underbar dag på stranden idag igen! Idag bestämmde vi oss att äntligen spela beachvolley. Som jag har längtat! Vädret var perfekt idag också, varmt, lite vind och härlig temperatur i vattnet. Mina två nya roomie Nick och Chanse följde med också, de är så himla goa!
Lite mer solbrännd och saltig gick vi till Yogurtland, hoppas verkligen att de öppnar något liknande i Sverige för det är verkligen hur gott som helst! Frozen yogurt mmm.
Ikväll ska vi ha lite folk här och sen är det tydligen nån fest någonstans vi blev bjudna till. Jaja, kommer bli en bra kväll tror jag för vädret är underbart och då blir man ju inte mindre glad!!
Har tyyvärr inga bilder för jag har ingen kamera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0