En underbar dag

Hej!
Kvällen igår slutade seeeent men vi hade riktigt roligt! Måste säga att jag trivs jättebra med mina nya rommisar. Efter ett sent vaknande följde jag med Nick och hans 2 kompisar till beachen där de surfade och åkte skimboard. Jag tog inte med mig våtdräkten så jag stannade på torra land denna gången.
Nu är jag precis hemkommen från Montecito där Brittannys föräldrar har hyrt ett hus (de är från texas) och där hade de hennes graduation mottagning idag! Huset var så himla mysigt; det var inrett i skärgårdskänsla så det kändes som man var i ett svenskt sommarhus när man kom in! :)
Ikväll ska jag på lite festligheter hos Andrew och imon börjar skolan!

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-14 @ 06:04:30
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0