Farmers Market

Jag vet inte vad som ar felet med mig. Jag blir trött så fort jag inte gör någonting utan bara sitter stilla. Ögonlocken blir väldigt tunga och helt plötsligt kan jag bara slumra till, men det konstiga är att jag inte är riktigt trött utan det är bara mina ögon som är trötta. Förstår ni vad jag menar? Om jag hade vart hemma i Sverige hade jag gått till läkaren och bett dem ta ett stick i fingret test för att kolla mitt blodsocker och så vidare...jag känner mig inte helt ok!
Nu är jag i alla fall hemma hos Vicci där vi ska kolla film med Andy och jag ska få en efterlängtad massage av honom för det är han skyldig mig, haha! Vi ska se någon skräckfilm...det gillas! Hoppas den är bättre än den vi såg igår dock. Vi såg en europeisk skräckfilm som hette Den mänskliga tusenfotingen. Vicci gillade den, men jag utser den till kanske en av de sämsta filmerna jag sett :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0