Flyter fram på lätta moln

Jag har funderat ett tag nu på att gå och klippa mig för mitt hår började bli riktigt långt, men framför allt tungt. Jag har väldigt tjockt hår, och mycket hår, så det är skönt att tunna ut det, och klippa upp det lite, framför allt på sommaren. Jag gick som vanligt till Paul Mitchell Hair School och fick mitt hår fixat. Frisören använder rakblad för att skära i det istället för att klippa, och det är mycket bättre tycker jag för dels tunnnas håret ut och du får inte den där "linjen" i håret längst bak. Jag blev jättenöjd, och det hela gick på $15.
Ikväll här så väntar ytterligare en Lakers-Celtics match, och återigen funderar jag på att gå och titta på den på gymmet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0