Graduation weekend

Efter att ha vart på beachen med Annie och Hanna mötte jag upp Sandra för att äta thaimat. Det blev även ett besök på Yogurtland där jag brassade på med massa godsaker på yogurten! För er som inte vet är Yogurtland ett glass ställe fast de säljer frozen yogurt istället för glass , och de har massa olika smaker plus att man får plocka på egen topping med allt ifrån frukt till godis!
Senare så gick vi ut en sväng till EOS där det var hur mycket folk som helst, precis som på alla andra ställen denna helgen eftersom det är graduation weekend för UCSB. Vi minglade runt en stund men bestämmde oss för att dra oss hemåt igen då vi bägge är trötta efter en intensiv vecka av festligheter.
Nu ska jag mysa lite med mina söta killar jag har till roomisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0