Inspiration

Tjolahopp!
Igår var jag och Christina ute och hade skoj på Tonic. Men ibland undrar jag alltså vad en del killar/män tänker. Det är ganska påfrestade när du ungefärligen blir påhoppad av dem och de börjar bete sig lite smått perverst. En man i typ 60 års åldern kom fram till mig, lät som han var ryss på hans brytning. Christina säger "Back of dude, forget it..." Haha, så klockrent. Ni ska veta att Christina är världens gulligaste tjej, men hon har skinn på näsan om man säger så!
Jag har blivit beroende av en sak. Jag har blivit beroende av programmet The Biggest Loser, och jag skojar inte när jag säger att jag klämmer fram tårar till princip vartenda avsnitt. Det är så fantastiskt hur de kämpar med att bli av med deras övervikt, visst de är hemskt att de har låtit sig själva bli så stora, men när man ser vad de går igenom i programmet kan det inte hjälpas att man känner empati för dem. Det är rena rama boot campet de är på, och de tränar lika hårt som elit idrottare. Imponerande är det, och det ger inspiration till så många andra överviktiga i detta land där övervikt och fettma är ett stort problem.
I eftermiddag är det Lakers game igen. Andra matchen i finalomgången och jag hoppas Lakers krossar Celtics igen! Denna gången ska jag faktiskt inte titta på matchen i någon bar utan i gymmet!
Ska Kobe Bryant fixa andra vinsten idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0