Måndag

Helt slut efter helgen trots att jag tog det väldigt lugnt igår, men jag och Christina tog oss i alla fall ner till stranden och sprang i förmiddags. Jag känner mig faktiskt i bättre kondition än vad jag trodde, antar att mina gymtimmar ger resultat!
Efter skolan gick jag hem till Annie och Andy och åt pizza sen kollade vi på en film som Andy hade hört skulle vara jättebra men den sög. Big times. Kommer inte ens ihåg vad den hette. Indiefilmer är antingen väldigt bra med ett bra manus eller så är de bara riktigt konstiga.
Min ena roomie Chanse har lite kompisar här och bland annat ett ex som han dejtade för 3 år sen. Hahaha han försöker gömma sig för henne för hon springer efter henne, men det går så där. Tydligen hade han inget val än att ta med henne hi av nån anledning. Kvällen kan bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0