Ny roomie

Hejsan på er!
Nu har jag precis sett att England-USA spelade oavgjort. Jag försökte hitta matchen online, men det gick så där. Skickades till sajter med massa spam och skit så fick snällt läsa om den istället. Surt.
Om 2 timmar så där flyttar den fjärde personen in i lägenheten för just nu är vi bara 3. Nick heter han och han hyr Sofhies rum över sommaren. Jag har ju redan lyckats få han att lova att ta med mig och surfa eftersom han gör det i princip varje dag, hehe. Ska bli kul med en ny person! Han verkar jättegullig, och han blir som vår lillebror här (han är 19).
I måndags var jag med Veronica och hennes mamma på valsafari, här kommer lite bilder! (bilder från Vicci)



Fick reda på att Humback Wales är Knölval på svenska hehe

Min sis och jag

Vicci och hennes mamma

En havsgrotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0