Städa?

Av nån anledning kunde jag inte somna inatt. Jag vet inte varför men jag tror det berodde på att jag var själv i lägenheten. Somnade i alla fall ett litet tag men vaknade med ett ryck och trodde någon hade brutit sig in i lägenheten, men det var bara en dröm!
Mitt rum är inte så jätteväldstädad nu. Det är grejer lite här och var och jag funderar på om jag ska ta och röja undan lite idag. Ska sortera kläder hade jag tänkt, har en del som jag inte använder längre...Men ni vet hur svårt det kan vara att skiljas från plagg! Man tänker "Ja, men den här tröjan har jag inte använt på länge, men jag kommer säkert få användning av den snart..." Sen slutar det med att den ändå ligger kvar och skräpar i botten av klädhög.
Vi får se vart det slutar, men nu är det dags att sätta igång!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0