Bland hundar och konst

Sitter i soffan hemma hos Alex och pluggar. Eller försöker åtminstone. Alex också. Han är så duktig! Önskar att jag var lika kreativ. Han ska i alla fall hjälpa mig med min fotoläxa. Tack!
Det gick bra att åka hit, på en gång vi kom upp. Blev en liten utgång med Alex vänner och Therese och Elin så klart.
Blev ett tidigt vaknade för mig idag. Blev väckt av att Therese ringde vid 9 och sa att det var dags att bege sig ut på äventyr. Tog en sådan där turistbuss för att kunna åka runt till allting. Har redan sett det 2 gånger innan, men det var kul ändå trots att vi alla var lite trötta. Det roligaste var när vi kom till Golden Gate bron och Therese utbrister, "Men va fan! Bron är ju inte röd som på bilderna ju!" Nej Therese, den är varken röd eller guldig som egentligen borde vara den rätta färgen för att matcha namnet.
Bussturen tog sin lilla tid, efteråt blev det lite springande i affärer, fast jag shoppade inget förutom en bh på H&M och lite armband. Men alla var så trötta så till slut gav vi upp och jag åkte tillbaka hem till Alex medan tjejerna begav sig till deras hotell. Jag var snäll och hjälpte Alex duscha Chantal som är hunden han passar åt sin landlord. Sååå söt! Sen blev det matlagning som resulterade i currykyckling och ris.
Therese och Elin ska ut och svira ikväll, men för mig blir det lugnt. Måste tyvärr plugga  istället för att dansa. Buu.
Blir mer och mer kär i San Francisco.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0