Förkyld igen då.

Det är verkligen typiskt! Så fort jag trodde jag var frisk fick jag tillbaka den jobbiga förkylningen, kan ju inte andas normalt på nätterna utan ligger och halvsnarkar. Sexigt värre.
Har en lång dag i skolan idag, kommer inte vara hemma förrän sen plus att vi ska ta bilder av valet här i Santa Barbara. Det är ju Election Day i California idag. Guvernörer ska väljas, domare, skolledning och massa andra grejer jag inte ens har någon aning om vad det är. Det enda jag vet är att Prop 19 är ett ämne här. Tror det kommer gå igenom.
Sitter i Channels labbet nu och blir stressad av Cody som vill ha sin dator. Sååå ska skynda mig.
Lite bilder från Halloween helgen. Den understa är från The Haunted House i Solvang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0