Klasser for varen valda, check!

Da har jag valt mina klasser till varterminen! Det kommer se ut enligt foljande:

Mandagar:
Advanced Cardio Box 11.10-12.15
Cinematography 1.00-3.20
Math 6.25-8.45

Tisdagar:
Channels Newspaper Lab 11.10-12.30

Onsdagar:
Advanced Cardio Box 11.10-12.15
Cinematography 1.00-3.20
Math 6.25-8.45

Torsdagar:
Channels Newspaper Lab 11.10-12.30

Fredagar:
Advanced Cardio Box 11.10-12.15

Som ni ser ar nasta termin (som forovrigt ar min sista pa SBCC!!) betydligt lugnare an den jag har nu. Kommer behova lagga mycket tid pa matten eftersom det ar verkligen min Akilles hal, men det ska nog ga bra hoppas jag. Skont ocksa att jag kan ta en PE klass, dvs, cardio boxningen. Behover det! Dessutom vet jag flera som ska ta den klassen sa det ska bli kul! Sen kanske jag lagger till ytterligare en klass, men inte som det ser ut nu i alla fall.

Har kommer lite bilder fran San Fran:


Alex

Chantal som jag blev kar i

 

SF Giants blev Varldsmastare

Alcatraz

Magazine Design gjort av Alex, sa himla duktig!

Min karlek


Elin

Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0