Min första kärlek

Då var det dags för del 2. Min första kärlek.

Jag vet inte vad man kan räkna som sin första kärlek, för min första kille hade jag när jag gick i ettan på lågstadiet, han hette Patric och jag tyckte han var hur söt som helst. Sen i fyran så kom Johan in i bilden, en kille jag pussades med när jag var 6 år och vi blev ihop, som man så gulligt kallade det :)
Men min första kärlek var Niklas. Jag var 12 år, skulle fylla 13 och han bodde i princip granne med mig och gick i min klass. Vi blev tillsammans och det var till honom jag förlorade min kyssoskuld på ett disco, haha.
Har aven sa klart haft crushes pa kandisar som Aaron Carter(!) Zac Hanson i The Hanson brothers :)

Kommentarer
Postat av: Evelina Allgulin

Roligt att läsa, haha ;)

2010-11-24 @ 10:57:07
URL: http://evelinaallgulin.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, ja du vet ju vem jag menar! :p Det var tider det haha, fattar inte att det är 12 år sedan! Känns som igår.

2010-11-24 @ 11:08:51
URL: http://annichi.blogg.se/
Postat av: Evelina Allgulin

Haha jag vet vem du menar ;) Ja, tänk när man skickade små lappar där det stod: "Får jag chans på dig?" Och så fick bästa kompisen lämna lappen, haha. Man bytte kille jätteofta och en gång var jag till och med tillsammans med två stycken på en o samma gång ;) Ajabaja på det!

Hittade nyligen en massa kärleksbrev och även kompisbrev där det stod en hel del roliga saker :P

Kramar

2010-11-28 @ 12:53:31
URL: http://evelinaallgulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0