Mina ögon går i kors

Äntligen kan jag krypa ner under täcket och sova. Klockan är 2.10 mitt i natten och David gick precis härifrån efter att vi har haft några timmars pluggsession här. Vi blev i alla fall klara med det vi skulle, dock är jag fortfarande stressad så ingen rast och ro än inte.
Medan jag sover tycker jag att vi alla ska tillägna en tanke åt alla invånare i både Syd och Nordkorea. Jag hoppas verkligen verkligen att det inte blir något nytt krig där borta för det skulle verkligen vara förödande, inte bara för Korea utan för hela världen med tanke på bland annats USA's realation med Syd och hela världens syn på Nordkorea. Vi kan bara hoppas på att det förblir fred och snälla, skrota alla kärnvapen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0