Öroninflammation

Under mina 24 år som jag levt har jag ALDRIG haft en öroninflammation. Jag har nog inte nämnt det här, men i över 2 veckor har jag gått med lock för öronen och vart allmänt irriterad över det. Jag trodde att det skulle göra ont i öronen om man hade öroninflammation, men uppenbarligen inte. Jag känner ett litet tryck i öronen och att det låter lite i dem ibland, men det gör verkligen inte ont. Men så idag gick jag till skolläkaren och det var en liten inflammation tydligen. Så efter 24 problemfria år med mina öron så är den nollan spräckt. Kul. Penicillin i 10 dagar, och kapslarna jag fick ser ut som rena giftet. Mörklila/bruna kapslar som jag ska svälja. Nu hoppas jag att jag slipper vara döv längre, för jag är i princip döv på ena örat. Sjutton också.
Jag sitter i skoltidningslabbet nu och försöker skriva lite på min artikel, sen ikväll ska vi gå på Harry Potter premiären och fota till våran fotoklass. Profile pictures. Kul!
Nu ska jag möta upp Andy downtown. Han ska shoppa finskor.
Vill ha mer tid till att spela gitarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0