San Francisco

Idag åker jag, Therese och Elin upp till San Francisco! Ska bli skönt att komma upp dit några dagar och andas in frisk luft för det är kallare där uppe än här. Ska bli kul att träffa Alex också!
Jag är lite kondunderad när det gäller en viss person. Vad är det du vill egentligen? Du ger mig tvetydiga signaler och jag vet inte vad jag ska tro. Snart kommer jag sluta att tro och du kommer inte finnas i mitt liv längre om det fortsätter. Det finns andra saker jag hellre lägger tid på.
Glömde säga att förutom glögg, julmust och pepparkakor köpte jag och Sofhie varsin chokladkalender, så nu är jag verkligen redo för att fira julen här borta! :)



Kommentarer
Postat av: Johan Hammerby

Fast kom ihåg, du får inte börja öppna chokladkalendern förrän 1 december! :)

2010-11-12 @ 20:31:17
URL: http://johanhammerby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0