Thanksgiving

Nu ar jag hemma hos Veronica C och Sandra dar vi har bjudits pa Thanksgiving Dinner. Alla (jag, Sandra, Veronica, Amanda, Inga) befinner sig just nu i matkoma, men bara for jag sa det sa har vi dragit igang ett litet mini mini rave har. Haha. Ni skulle se hur det ser ut, alla har varsin fjuttig glow stick och sandra har sina lysandae vantar. Vi vantar pa att klockan ska ga for att vi ska aka till Camarillo Outlet och julshoppa for det ar snart dags for Black Friday! Vi vill vara dar nar det borjar for folk har blir helt galna. Och jag menar vekrligen helt galna under denna natt/dag. Tidigt imon bitti ska vi downtown och julshoppa. Jag har redan sett ut de flesta julklappar sa jag vet vad jag ska ha, men det kommer anda bli att till att slass for saker. Dessutom ar et kallt ute nu, sa det blir UGGS, varm troja och tights till Camarillo.


Turkey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0