Underbara människor


Igår var det
ett event i Skirball Cultural Center i L.A anordnat av Svenska Handelskammaren bland andra. Vi kom dit till efterfesten, lagom till när det börjades spela klassiska svenska låtar. Ja, det var rena svenskfesten vilket var lite lustigt och roligt för det händer inte så ofta! Kändes som att man var på ett uteställe i Sverige. Det var riktigt roligt trots att min alkoholförtäring blev liten eftersom jag äter penicillin. Vi träffade på väldigt många underbara och roliga personer. En av dem var Malin Åkerman. Jag måste bara säga vilken underbart ödmjuk och harmonisk person hon är! Jag blev väldigt imponerad av hennes personlighet och hon verkar vara en tjej som har fötterna på jorden även fast hon är en superstar i Hollywood. Uppskattar sådana personer för jag vet att det är få som är så genuina i Hollywood. Therese blev glad av att få träffa sin kärlek Martin Björk och vi pratade även med Felix Herngren och Johan Rheborg från Solsidan. Det programmet ska förövrigt lanseras här i USA, ett amerikansk produktionsbolag har tydligen köpt rättigheterna till det. Undrar vad det ska heta då? Trevliga killar är det i alla fall!
Kvällen kunde slutat lite roligare, men jag kär mig något nytt varje gång om Hollywood och personer här. Genuina personer är inte majoriteten, men när man väl hittar dem där så är det for real.
Tillbaka i SB igen och snart dags att bege sig av för att skriva om första playoff matchen för tjejernas skollag i fotboll!
<3

Nya Solsidan gänget 2011

En lycklig Therese och Elin med Martin Björk

Underbara Malin tyvärr suddig bild
Arsi och Malin. Arsi tog förra bilden...morr.
Det var en rolig och underhållande kväll, kändes dock lite konstigt att träffa svenska skådisar i Hollywood, men kul att Sverige sätts på kartan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0