And I'm still happy

Inte lika fint väder idag, men skönt med lite svalka! Igår på kvällen så tittade jag och Sofhie film och åt pop corn. Var längesen jag hade filmkväll men det var riktigt mysigt. Dock när vi skulle sova kom en av våra roomies hem runt 2 på natten och började spela vansinnigt hög musik trots att jag bad honom hålla volymen låg för vi skulle upp i morse. Sen var det 2 andra nötter som trodde att mitt rum var toaletten (detta händer jämt) och öppnade min dörr och såg att det var fel. Jag ska sätta upp en lapp på dörren där det står "Wrong door idiots" eller nåt, för jag börjar bli trött på att främmande personer öppnar min dörr när jag ligger i sängen och ska sova.
Från EOS i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0