Ett år äldre

Så var man 24 och ett år äldre. Ett år närmare 30. Men jag gillar faktiskt den åldern jag är i nu, och jag ser fram emot ett nytt år som 24. Ska försöka summera året som gått och vad jag ser fram emot med nästa år.
Året som 23 har jag...
...Pluggat i Santa Barbara
...Vart i Marocco
...Träffat nya männiksor
...Lärt mig mycket om livet
...Lärt mig mycket om mig själv
...haft motgångar
...men även framgångar
...vart förälskad
...gråtit
...Vart glad
...Vart på festival
...Vart på rave
...Levt livet
...Och säkert många andra saker som jag inte kan komma på nu men det har vart mååånga höjdpunkter under året som gått men även motgångar, men framgångarna väger över definitivt. Jag är så himla glad just nu och jag lever verkligen livet, för man ska ta vara på det för man lever bara en gång.
Året som kommer ska jag...
...Plugga färdigt
...Ha kul
...Fira jul i USA
...Flytta till LA
...Leva livet
...Njuta av livet
...Fortsätta gilla livet som jag gör nu
...Åka till San Fran och hälsa på vänner
...Och göra massa andra grejer! Kommer säkerligen bli ett fartfyllt år med många roligheter!
från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0