Fina mail

Dags för en stessfylld vecka igen med midterms och papers. Men som sagt, moroten är helgen när vi ska på journalist konferens med The Channels. Ska bli riktigt roligt och jag är taggad för att vara med i tävlingar!
Idag när jag kollade min mail hade jag fått lite fina hälsningar hemifrån...det är ju då så att jag blir ett år äldre imon (tisdag) och jag har inte tänkt så mycket på det men nu helt plötsligt gick det upp för mig. Min faster hade mailat mig och där hade hon även scannat in ett handskrivet brev från min farmor. Ja ni kanske undrar varför inte min farmor mailar mig men hon är 86 år(!!) och inte så teknisk som ni kanske förstår. Varje gång hon skriver handlar det om vad som händer där hemma i lilla Kungsbacka och ute på landet där jag är ifrån. Känns så långt bort nu.
Ikväll blir det plugg inför fotomidterm imon tillsammans med fina Therese.


En bit av brevet jag fick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0