Finbesök, Fest och Fun

Har fått skäll för dålig uppdatering det senaste, men jag har vart busy som bara den. I torsdags var det inte meningen att det skulle bära av till EOS, men så blev det. Var riktigt roligt, Jay Z's trummis Tony Royster Jr var där och spelade och som vanligt var han lika bra som alltid. Han brukar komma hit då och då och köra, och som vanligt gich han runt med en whiskeyflaska i ena handen mellan spelningarna haha.
I torsdags hörde även Hampus av sig och sa att han, Björn och Oscar ville titta förbi på fredag-lördag vilket jag definitivt inte kunde säga nej till! Hampus är ju en barndomskompis som jag känt sen jag var runt 12, och Björn har jag lärt känna genom Hampus och Oscar är deras vän hemifrån Götet.
De kom tidigt på kvällen och på en gång bar det av till Andy för lite bbq och amerikansk/svensk college fest innan vi drog vidare på förfest hos Elin. Det blev Tonic på kvällen med ett ganska stort och väldigt skönt gäng och jag kan säga att kvällen var galen men väldigt rolig. Vi dansade, shottade, skålade och hade en riktigt rolig kväll! Blev lite efterfest också innan vi blev för trötta och ville sova. Efter lite krig om sängplatserna löste sig allt och innan vi somnade så fick jag sån hunger cravings när vi helt random började prata om massa god mat som var allt från köttbullar och sushi till vitlöksmarinerade blåmusslor. Mums.
På lördagen när vi hade vaknat gick vi och åt efterlängtad sushi och strosade runt i stan med Björn, Oscar och Hampus innan det var dags för dem att åka tillbaka till LA. Kul var det och vi ska snart träffas igen!
Min söndag har inte alls vart spännande. Jag har pluggat och pluggat. Blö. Men belöningen kommer snart...

Jag insåg just också att snart blir jag 1 år äldre men vetisjutton om jag är smartare för det...möjligtvis galnare. Haha.
Som jag och J brukar säga "Craziness!!"

Oscar och Björn

Hampus

Vi såg en ganska cool bil

Jag och Oscar

Oscar och Björn

Häng i skuggan..det var varmt!!

Denna veckan väntar en tuff vecka men med massa roligheter på g med bland annat journalistkonferens i helgen i Fullerton med en skönt gäng från The Channels.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0