Fusion

Oj vad det regnade inatt! Men det var ganska mysigt att somna till regnet som oste ner ute igar kvall faktiskt. VAr behovligt med regn nu! Men snart hoppas jag att solen kommer tillbaka men detta betyder att vi inte behover oroa oss lika mycket for brander i bergen!

Morgonen borjade bra! Hade communication, och idag skulle vi i vara grupper komma pa en tidning som vi skulle distrubera. Faktum ar att 1 av 5 tidningar overlever mer an 3 ar pa marknaden. Jag kom pa en ide om att lansera en tidning som reflekterar Europa inom mode, musik, film etc. De andra i min grupp gillade iden sen byggde vi pa den annu mera att det skulle vara en tidning med 2 framsidor, sen skulle halften av tidning handla om Europa och den andra halvan om USA och i mitten skulle de bada delarna motas i en Fusion.
Alla i klassen fick prestentera deras gruppers ideer och sedan skulle vi rosta pa vilken vi tyckte bast om och tro det eller ej sa vann varan ide och vi fick extra poang att lagga pa varat midterm nasta vecka! Catching! Vann en ganska overlagsen seger faktiskt, mycke tror jag pa att varan ide var ganska unik och annorlunda for de flesta hade kommit pa olika slags resemagasin. Lite stolt ar jag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0