Happy Birthday Alf.

Det är lite mer än 2 år sedan min fina vän Alf dog i en tragisk olycka. Han var ute och paddlade raft i en älv men föll ur och kom aldrig upp till ytan igen. Hans kropp hittades några dagar senare några mil ifrån där de paddlade. Jag glömmer aldrig det ögonblicket när Naida ringde och berättade vad som hade hänt. Vi hade planerat att träffa Alf inom en snar framtid då och jag hade pratat med honom veckan innan på telefon.
Alf och jag träffades när jag var och pluggade i Australien. Vi gick på samma skola och bodde på samma ställe. Han var en väldigt ödmjuk och sympatisk kille men med en stark vilja. Men han spred alltid glädje runt omkring sig vart han är var. Han var en solstråle.
Det känns konstigt att tänka på att det är över 2 år sedan han dog. I juli 2008. Hans facebook finns fortfarande kvar och varje år så lämnar alla hans vänner hälsningar till honom på hand födelsedag. Han finns liksom fortfarande omkring oss. Jag tittade på bilder från Australien när vi var i Byron Bay. Saknar honom.
Alf, du kommer alltid finnas i mina tankar vart jag än befinner mig. R.I.P
Alf visade oss sin blick han fick när han blev arg haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0