I'm so happy

Har vart och fikat med Therese och Andy på Starbucks nu ikväll. Var mysigt. Halloween börjar ju närma sig nu med stormsteg vilket märks. Starbucks har som vanligt två olika slags pumpasmakande kaffedrinkar och jag måste säga att de är väldigt goda!
Jag känner mig väldigt harmonisk i livet just nu. Allt känns väldigt bra och jag känner mig väldigt tillfreds med min situation i livet nu och mig själv. Jag har lärt mig mycket om livet det senaste, och jag önskar att det alltid kunde vara så här bra. Som jag sa förut, samtalet jag hade men denna person igår var verkligen en energikick och en glädjeboost. Har ni någon gång känt att det bara känns så rätt med en person, men att det samtidigt är omöjligt? Det är så jag känner men jag är ändå glad, för man får ta vara på det speciella som finns.
Redan kväll och det duggregnar ute. Ganska skönt faktiskt efter den värmevågen som har vart, uppfriskande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0