JACC

Efter en intensiv helg i Fullerton är jag hemma igen! Har vart en riktigt rolig, lärorik men intensiv helg med tidiga mornar och sena kvällar. Våran tidning vann massa priser och trots att jag inte vann något pris är jag stolt över alla på tidningen som vann, det var runt 40 colleges där från södra Cali. Var kul att åka iväg med de som var med för vi var ett skönt gäng. Kom tillbaka till SB runt halv 11 på kvällen och fick mig en rejäl överrasning när jag kom hem! Var massa folk där som ville överraska mig för jag hade fyllt år igen! Sofhie hade styrt det men hon var inte hemma haha, men TACK alla som var där! Sen blev det fest hos Joel med alla från tidningen! Var en riktigt rolig kväll med många galna grejer som hände...
Nu ska jag plugga med Andy, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0