L.A

Sa det blev en tripp till LA over helgen. Kul! Akte ner i fredags pa eftermiddagen, men maste ju forst saga att festen med The Channels folket i torsdags blev valdigt rolig! Eftersom inte alla, eller rattare sagt de flesta ar over 21 sa blev det sa att vi stannade kvar hos mig allihopa. Mycket roligt, det var beer pong, kings cup, nya bekantskaper och ett och annat flirtande :)
L.A helgen var som sagt rolig och galen. Summerar den i punktform:

  • Bjorn och Hampus! Efter att inte ha traffat Hampus och Bjorn pa 3 ar har jag nu traffat dem 2 ganger pa mindre an en manad! Pa lordag kommer de upp till SB igen for att fira Halloween!
  • Playhouse, dar vi sprang pa flera vi kande fran bade SB och L.A
  • Traffade Jesse
  • Manga nya bra bekantskaper
  • Sushi
  • Roliga och galna utekvallar
Sen en massa annat roligt som jag valjer att behalla for mig sjalv :)

Bilder kommer snart!

Och Andy, detta inlagg ar tillagnat dig eftersom du tyckte att jag hade uppdaterat daligt, vilket var sant.

Kommentarer
Postat av: Andy

haha tack for det

2010-10-26 @ 08:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0