Midterm done now what

Sista midtermet avklarat nu. Känns skönt men det var ganska klurigt måste jag säga trots att jag läst på det ganska bra...Jag är egentligen ingen testmänniska måste jag säga...förderar att skriva faktiskt... hehe.
Som sagt hade jag en fantastisk dag igår trots att jag var tvungen att spendera mestadelen av dagen i skolan och sedan plugga. Men blev riktigt glad för överraskningskalaset hos Vicci. Dock somnade jag inte förrän nästan vid 4 inatt för jag pluggade sen så var det nån som smsade mitt i natten och sedan inte kunde sluta...men det var ju någon som jag vill ska smsa så klagar inte haha.
Väntar på Vicci nu för vi ska äta lunch, sen ska jag vara computer tutor i 2 timmar innan det är dags för att skriva på en essay. VILL HA HELG NU. Kom förresten på att jag kanske skulle börja titta på lite nyhetssändningar här innan fredag för jag ska antagligen vara med i den tävlingen, alltså presentera en nyhet på TV. Språket och approachen här lär ju vara lite annorlunda än i Sverige. Frågan är vilken kanal som är bäst...finns ju en del att välja på men vad jag fattat det som så i alla fall inte FOX NEWS.
Fick förresten en fin kommentar på min wall av Saba som är en av nattklubbsvärdarna, promoter och dessutom granne. Den kommetaren värmde.

Varför inte vara glad?! Man lever bara en gång så ta vara på den tiden!

Säger det en gång till, JAG VILL HA HELG NU!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0