Onodigt

Da har man gatt upp till skolan helt i onodan i morse. En lapp utanfor klassrummet att min historiaklass ar installd. Da kunde jag ju sovit 1 timme extra ju!! Jaja, far val roa mig med att ata lite snart i cafeterian innan vi har staff meeting med tidningen.
Halloween borjar firas idag. Kommer bli ett himla stahej som vanligt. Jag onskar att jag hade lagt vantarna pa en pumpa sa jag hade kunnat skara ur den, men har inte haft tid att leta ratt pa nan. Blev valdigt sugen igar dock nar jag sag studenter pa skolan sta i cafeterian och karva ur pumpor.
Just det ja: SE INTE PARANORMAL ACTIVITY 2. DEN VAR RIKTIGT DALIG. Den var battre an ettan. Det ger jag den. Men forstar inte hur folk kan tycka att den ar laskig/bra. Jag och Therese satt och vantade pa att nat skulle handa hela tiden men det tog hela en timme innan nat intressant hande. Inte vard att se. Tackar vet jag Jackass. Den blir nasta film att se garanterat. Da vet man i alla fall vad man har att vanta sig haha.


IV forra aret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0