Yesss

Varfor gar tiden så himlans fort??!! Det är redan torsdag och helg igen. Men denna helgen blir det lugna puckar, har massor att plugga, ska bara ut på lördag när 2 kompisar firar sina födelsedagar på Tonic. Var inte jättepigg i morse när jag gick till skolan måste jag säga, sen när jag väl kom till skolan hade vi en substitute teacher på första klassen som lät oss gå efter vi hade skrivit in oss. Irriterande. Så istället skulle jag gå till en historia tutor för lite rådgivning. Då visar det sig att han måste ta andra elever från en annan klass före oss från min klass för han är den klassens tutor. Jag behöver ju rådgivning! Så nu får jag helt enkelt lita på min egna intuition. Lame.
Engelskaklassen var som vanligt jättetråkig och förvirrande. Jag skojar inte, du blir mer forvirrad av att vara pa lektionerna an att inte vara dar. Jag har testat-...haha. Fick i alla fall tillbaka vara forsta essays, fick ett B+ på den så får väl vara nöjd, men hon hade dragit av 10 poäng för att min outline inte hade vart som hon ville...löjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0