Back to reality

Det var längesen jag var så trött som jag var igår. Men det blev inget vilande för det för jag var tvungen att plugga och skriva klart min artikel till The Channels. Jag blev ganska nöjd med den efter att ha skrivit om den ett antal gånger, och Michael tyckte den var bra också. Även Andy fick lägga ögonen på den också för det är alltid bra att ha flera åsikter om den!
Somnade på en gång jag la huvudet mot kudden och det var segt att gå upp i morse, men upp kom jag i alla fall!
Sitter i DAC lab nu med Andy och har precis skrivit klart en grej i kommunikationen. Gillar verkligen den klassen! En annan kul grej är att en gammal kompis hemifrån, Hampus, och hans kompis Björn har flyttat till LA för att plugga en termin på UCLA som utbytesstudenter från deras läkarprogram i Sverige. De kommer kanske och hälsar på i helgen, kul!
Efter plugg blir det att handla mat på Trader Joes, det är lätt den bästa mataffären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0