Dags for intervju

Ar i skolan och vantar pa att Mohammed ska komma. Han ar den fotbollsspelaren jag ska intervjua for skoltidningen. Kommer vara lite konstigt att intervjua en svensk pa engelska, men maste det eftersom jag maste ha citat fran honom. Men kul ska det bli! Tror att jag har forberett ganska bra fragor till honom.
Forsokte hitta en bild pa honom men lyckades inte sa bra. Efter hans intevju maste jag jaga ratt pa fotbollscoachen som jag och Michael forsokte hitta igar utan ett sa lyckat resultat trots att vi sprang ner till planen 2 ganger, var  pa hans kontor 2 ganger, ringde och mailade honom. Ja, de ar inte latta att fa tag pa de dar alltsa!


Kommentarer
Postat av: Vicci

Vill höra hur det gick! Du är bäst gumman! Visa alla tidnings-pojkar vad du går för :D Ska bli en underbar helg i New port med dig!!

2010-09-09 @ 20:20:22
URL: http://veronicasb.blogg.se/
Postat av: Anna

Det gick jattebra! Ja, nu ska killarna sattas pa plats! Ser fram emot helgen!!

2010-09-09 @ 23:10:54
URL: http://annichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0